آموزش افزایش فالو follow اینستاگرام اندروید

آموزش افزایش فالو follow اینستاگرام اندروید
 

 

دیگر نگران ضعف پیج خود در اینستاگرام نباشید. خودتان هر چند تا که خواستید لایک و کامنت بگذارید و فالو کننده جمع کنید. قبلا در این پست برنامه ای را معرفی کردیم که می توانستید پست های خود را در اینستاگرام با آن لایک کنید. این بار با دو برنامه ی دیگر آشنا می شوید که تعداد کامنت ها و فالو کنندگان شما هم را افزایش می دهند.
این برنامه افرادی را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید آن ها را فالو یا رد کنید. با فالو کردن این افراد سکه به دست می آورید و با این سکه ها می توانید دیگران را فالو کننده ی خود کنید.
طریقه ی کار با این برنامه ها بسیار ساده است. برای دریافت لایک، کامنت و فالو کننده باید در هر کدام از برنامه ها سکه به دست بیاورید. نحوه ی دریافت سکه، فالو کردن برای دریافت فالو، کامنت گذاری برای دریافت کامنت و لایک کردن برای لایک گرفتن است. یک ویژگی خوب این برنامه ها این است که شما از طرف افراد حقیقی لایک، کامت و فالو کننده دریافت می کنید.
Get Followers برنامه جهت افزایش فالو های خود در برنامه اینستا گرام است کارایی برنامه به این صورت است که شما میتوانید با فالو کردن دیگران سکه رایگان دریافت کنید و با استفاده از سکه ها برای خود فالو خرید کنید.

 

لینک دانلود : دانلود

حجم فایل : 2.49 مگابایت

اندروید مورد نیاز :‌ 2.1 بالاتر




:: برچسب‌ها: افزایش followers اینستاگرام , افزایش فالو , افزایش فالو اینستاگرام , افزایش فالور های اینستاگرام , برنامه افزایش followers اینستاگرام , برنامه افزایش فالو اینستاگرام ,روش افزایش فالو اینستاگرام,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window